torsdag 7 februari 2013

orkar inte mer ang. näthatet alltså. tur att hanna beskriver det hela så bra HÄR att jag slipper.
kändes som en lättnad igår när jag fick slå över från uppdrag granskning till fotbollen. mådde illa efter alla hora, slyna och 'jag dissar henne åt tupac'.

annars mår jag BRA. har börjat rensa i min lägenhet eftersom det hela tiden finns i mitt bakhuvud att jag ska flytta snart. + att jag HATAR att ha grejer liggandes. samtidigt som jag vet att jag är en riktig samlare..? det är som att jag vet att jag måste kontrollera mig själv och därför hetsrensar ett par gånger om året. samtidigt har jag ju typ ingenting. jag äger tex 6 tallrikar och 3 vinglas. EN stekpanna. jag har varken möbler eller porslinsprydnadssaker som står och dammar i förrådet. jag har snarare för lite kläder än för mycket. osv.

nu dusch och sen skola. pm:et blev godkänt så nu är det bara att köra på med uppsatsen. läskigt.

08:52
nähe, jossan var sjuk. alltså får jag vara hemma och rensa ännu mer!!! och städa. + att jag hittade lite kläder igår som jag ska fräsha upp och sy om. älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar