söndag 3 februari 2013

alltså gud, älskar mina kollegor!!! hemma nu. nykter. lämnade resten åt sitt öde när jag kände att vi inte riktigt umgicks längre utan att folk började kräla på golvet och så. innan jag gick hade tompan och christian precis varit ute och spytt och kom in igen och tog 4 shottar minttu på det. emelina ramlade in i kaminen, rosanna dansade till rosa helikopter osv.
har skrattat så himla mycket. var väldigt sugen på att bli full ett tag men nä. det är ju en dag imorgon också! mvh mogen.

helt naturligt.

bra början med tacos och musikspel. även väldigt kul att max seriöst passar i den peruken.

våran kompis brad.

sen gick det utför..

shotpepp, mhm.

innan jag åkte hem åkte jag upp till kirsi på macken för att ge henne lite skvaller och sällskap. och nu ska jag se ett avsnitt downton och sen sova. kommer vara så skönt att inte vakna bakfull imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar