fredag 8 februari 2013

halva macken är på stor konferens i stockholm. blir bjudna på mat, fest, hotell och sånt. själv offrar man sa för att macken ska stå kvar när de kommer hem. max idag ba 'ser på frida att hon är så jäkla grinig, idag får jag inte slappa nånting!' true. så styrde han upp hela lagret. jag ba WELL DONE.

lugna, ensamna fredagskvällar är det värsta jag vet. jag tycker om att vara ensam, faktiskt. jag älskar min ensamtid. men fredagskvällar alltså, jobbigt. framförallt när man tänker på hur jäkla nice det varit om kalle var här och vi kunde laga mat, äta oss skitmätta och halvdö i soffan och sen kunde han imponera på mig i på spåret. nu ba, ALONE. :((((((((

har en sak att erkänna också.. börjat kolla på geordie shore. jag var tvungen att testa, right?! och har nu sett snart 3 säsonger och börjar säga aye, lass, mingah och avsluta alla meningar med like. är inte stolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar