torsdag 28 februari 2013

lizda.

Hur har din dag varit?
well, vaknade för 25 minuter sen men har redan hunnit stressa. mmmmums.

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
karl - johan, så himla fint! önskar lite att jag fick heta det trots snippa.

Vilket är ditt största beroende?
ciggen va. älskar cigg.

Vad gör du när ingen annan ser?
oj, mycket.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
jag är väl redan drabbad tyvärr.

Vad beställer du på krogen?
öööööööööh.. STOR STARK. altelnativt en åtta minttu/jäger.

Vilken är din största skräck?
vad mycket skräck det var nu! egentligen att mina föräldrar, min kille eller mina kompisar dör. vet inte hur det kommer gå för mig då. även att ett meddelande kommer på nyheterna att en meteorit kommer träffa jorden inom en vecka och vi alla kommer dö.

Hur gör man för att ragga på dig?
är rolig och inte för självupptagen.

Vad har du funderat över på sistone?
hästköttsaffären.

Vad var det konstigaste som hände i helgen?
det hände mycket konstigt i helgen pga var på jobbet..........

När skäms du?
när jag är ute och går och man möter en ensam människa och råkar fisa. när man säger nåt som är jättefel i skolan, eller när som helst annars. när jag inte vet saker jag borde veta.

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
ojojoj. nån gång när eva och anna bodde i aspudden och alla sov över där och på morgonen skrattade vi i typ 2 timmar i sträck och allt var bara NAJZ.

Vem är den mest kända människa du talat med?
svår fråga. mest kända..? pratar med lillbabs nån gång i månaden. pratade med brolle igår.. inte så känd iofs. men åh. tim burton och helena bonham carter då! fast pratade inte med dem.. började skaka och hyperventilera mest.

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
ABSOLUUUUUT. på sthlmska.

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
det är typ såna komplimanger jag får, endast.

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
att jag inte får äta godis men är så himla sugen.

Vad gör du när du är ledsen?
fäller en liten tår. har ingen 'ritual'. kanske googlar gulliga djur tex, iofs.

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
svarta tights, svart linne.

Har du någon gång slagit någon?
jag har slagits många gånger. sist slog jag min kollega max för han gick och härmade allt jag sa i 10 minuter (mog1..............) så då slog jag till honom det hårdaste jag kunde. efter det har han sagt till tex sandra att hon inte får reta mig pga jag inte är att leka med, LOL.

Vad ser du fram emot just nu?
ATT KALLE KOMMER IMORGON!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar