fredag 1 februari 2013

57 år efter alla andra har jag börjat titta på downton abbey och ja, såklart: JAG ÄLSKAR DET!!!!!!!!!
(till mitt försvar har två argument till att jag inte tittat innan varit 1. att jag skulle bli så besviken om det inte var bra 2. att jag visste att jag ville se mer, mer, mer om jag började se så jag har väntat och har nu hela fyra säsonger att se!!!! (eller ja, 2½ för jag har sett resten..))
och maggie smith, vilken kvinna hon är.

18:33
jag har visat gnällkärringtendenser innan så det är väl ingen idé att be om ursäkt för det.. alltså, mina grannar ovanpå. VARJE dag låter det som att de antingen flyttar in eller flyttar ut. skojar inte. det är alltid nåt tungt som flyttas (alltså inte bara en tung sak en gång, utan typ från och till i typ en timme), en dammsugare som går, lite borrning, lite hamring osv. jag kan bara inte förstå vad de håller på med? antingen gillar de att skaffa nya saker, eller så kan de inte bestämma hur de ska ha det hemma.
ok, det var väl inget gnäll egentligen, är mest bara så nyfiken och förundrad hur man kan hålla på så jäkligt varje kväll. och VAD är det egentligen de gör?!? just nu låter det som att de släpar en stock över golvet.
åh, grannar.

trodde jag skulle sitta hemma ikväll men icke! ska till hannah och dricka viiiiiiiin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar