lördag 2 februari 2013


den här hängde man med igår då. och helena, lillhanna, karin och manne. rökte som en galning, lyssnade på scooter och tjejsnackade. manne och jag ville på bögklubb men det ville ingen annan så vi gick dit själva. faghagade på hög nivå. tjatade i typ 10 min på pönkarn att vi skulle dansa men det vägrade han så vi placerade oss i en soffa med alex som berättade om allt från att säga upp sig till hormonbehandling. dock tröttnade vi efter ett tag och gick till rawkn där de andra var. där blev jag strypt av hannes och sen körde matti nån form av finsk arg lek på mig i typ 5 min. men hade typ kul på racken?!? det finns en första gång för allt så att säga. vid stängning gick vi hem till grottan aka hannahs lägenhet igen. drack tjejdrink och bitchade. åh gud, får en kick av att höra att killar jag inte gillar säger att jag är sjukt otrevlig. haha. framför allt såna som ba 'men du har ju stora bröst!' man ba jo..? halv 4 var jag skithungrig och tog med mig helena och hannes till max. alltså max <3 köpte stor chili cheese och stor lökring. haha. så jävla gött asså. sen taxi hem och sööööv.
det var en kul kväll, really. men fan att jag inte åkte hem tidigare. och fan att jag gjorde av med så mycket pengar. och FAN att min kille inte är här och tycker synd om mig idag.

det värsta är ändå att jag 'skulle ta det lungt' igår för ikväll är det PERSONALFEST!! och det vet man ju hur det brukar sluta (folk ramlar över borden, man blir nästa utslängd från klubb (haha, jag och max bitchade med två epakillar sist vi var ut med jobbet. tydligen tände jag till som fan när de började hacka på max dialekt (halland), älskar mig själv)) men just nu är jag deep down i 'ska aldrig dricka igen'. åh. ska iallafall dit, såklart. äta tacos (!!!!!!!!!!!) och umgås med världens bästa kollegor. IH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar