söndag 24 februari 2013

i think we should split up.

HELG!!!!!!!
eller ja, ledig i iallafall en dag! behöver inte ens plugga!!!!!! dvs har myskväll med mig själv. ska se cabin in the woods som jag ej sett sen jag fick hem'an. även om jag gärna köper film just för ägandets skull så köper jag dem ju med tanke på att jag ska kunna se dem när jag vill pga bra.
och cabin, assåååååååååå!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3
1. gillar alla filmer som börjar med att ett gäng ungdomar ska ut i skogen och sen tappar bort sig/får slut på bensin osv.
2. joss whedon. mannen gav mig buffy, kommer älska för alltid.
(
AAAHAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWw <3<3<3<3<3<3)
3. hela idén är så FANTASTISK och hur de utvecklar den sen, herregud.
4. bra stämning + rolig.
5. cribban............ trots ful frilla och amerikansk accent.
BOOM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar