söndag 10 februari 2013

dricka två liter vin, absolut. jättebra idé!
hade kul iallafall. jätteroligt att träffa liis nya boyfriend och att höra snygglars sjunga etajp.
slutade med att jag kräktes på en krogtoalett, gick och krigade på mcdo (seriöst det värsta jag sett?! ett hav av fullisar som typ slåss för att komma fram till kassan för att köpa ett par cheese. hemskt.) och skulle sen ta taxi tänkte jag men det kom ingen så jag gick hem. vet att jag lyssnade på she wolf och sjöng högt för mig själv. gulligt.
vaknade vid 07 med störd huvudvärk, tog ett par ipren, somnade om. vaknade för ett tag sen igen och önskade att kalle var här. buhuhu. har precis snackat i telefon och alltså, luv him so muuuch <3<3<3 mimimii.

ska till fimpan idag. har inte varit där på hur länge som helst så det ska bli gött. men först mat och typ en liter kaffe. åh gud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar