fredag 30 november 2012

har sen igår 15 högskolepoäng till att bocka av. statsvetenskapstentan, check!
fet känsla.
ännu fetare att känna att jag inte har nånting som släpar efter nu. eller jo ekonomin men det tar jag i vår..
detta kommer låta jävla klyschigt men jag är himla dålig på att berömma mig själv och tycka att det jag gör faktiskt är bra. har jobbat ett år på att bli bättre på det men det går sådär va. det var ju liksom jag som skrev tentan, inte nån annan?! go me!

imorgon har jag tagit på mig att jobba HELA dagen vilket jag såhär i efterhand ångrar djupt pga mats strandberg och sara b elfgren kommer till gefle och valbo för signeringar. ååååh. hade velat ba kramat om dem och sagt hur jävla bra de är och hur jag önskar att jag hade böcker som cirkeln och eld att läsa när jag var 13 - 14. och prata buffy, ofc!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar