torsdag 15 november 2012

åh gud.
är så emotionellt stressad på nåt sätt och just nu hatar jag att inte bara vara 30, nöjd och glad med ett hyffsat kul jobb och ett litet hus med äppelträd och kalle. och katt.
altelnativt bara vara klar med skolan så jag kan anpassa mitt liv lite efter hur jag vill ha det och inte 1. behöva stressa ihjäl mig över saker som jag verkligen inte finner alls roliga eller intressanta 2. bo på ett ställe jag inte vill bo.
förändringar som skulle hänt i sommar händer nu på en gång och jag kan inte påverka och orkar inte med om det blir fel nånstanns. fast jag vet inte riktigt vad som skulle vara fel och om det blir på ett annat sätt än jag önskar så löser det väl sig ändå för det gör det alltid.
fan vad jobbigt det är att alltid jaga den där lyckan. samtidigt som det är lite.. spännande. hade nog inte mått bra om jag varit nedslagen idag, liksom. eller på väldigt länge? men lite mer stadig tillvaro och lycka vill jag nog allt ha!

kom även på att jag igår köpte en liter mjölk, en låda te och en snusdosa på konsum. glömde snuset i affärn :((((((((((((((((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar