torsdag 8 november 2012



Låt som när du är ledsen sörjer till?
asså det här med låtan man lyssnar på när man är arg, ledsen.. håller inte på med sånt ja'eh! däremot kan jag bli jävligt sorgsen av låtar, tex denna;

(för övrigt: hur sjukt jobbigt är det inte att detta är typ mitt bästa band atm men kan ej titta på marcus pga flottigt ful?!?!)

Beroende av:
cigg, kaffe, kul.

Vem behöver du mest just nu:
behöver ingen speciell alls.

Vad tror folk om dig?
vanligast: att jag är vegetarian (bara för nån vecka bad min klasskompis om ursäkt att hon åt bacon bredvid mig. jag ba hä lungt!). att jag har massa tatueringar, att jag är väldigt ambitiös i skolan.

Stämmer det?
nej, haha.

Vad får du oftast komplimanger för?
hm, mitt hår och mina ögonbryn. kalle tyckte jag såg 'söndagsfin' ut i söndags. aw.

Brukar du skratta för dig själv?
ja verkligen.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
'haha. vad fasen.. är du vaken nu?!? tack för omtanken. nervositeten börjar krypa mig inpå.. hua!!!'

Nästa mål i ditt liv:
att överleva flygning till wien.

Hur svarar du i mobilen:
jag brukar anpassa detta efter vem det är som ringer.

Vem ringde dig senast?
öh, lii?

Antal timmar sömn inatt:
hela NIO timmar!!

Tycker du om din pappa?
ja, såklart!! kan bli väldigt sur på honom dock när han bara pratar om fiske vilket jag totalt skiter i eller inte lyssnar när man försöker prata med honom.

Brukar du komma i tid:
alltid, gärna minst 20 min tidigt dessutom.

När mår du bra:
när jag hänger med folk jag tycker om eller får besked om att jag klarat en tenta.

Hur känner du dig nu:
något stressad men ändå tillfreds.

Vanligaste färg på dina kläder:
SVART.

Var du aktiv i skolan?
jag har alltid varit jäkligt aktiv under min tid i skolan, hur aktiv jag varit i just skolarbete är en annan fråga. på den frågan svarar jag nej.

Favorit dryck på morgonen:
KAFF'.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
har börjat lägga mig sjukt tidigt, typ halv tie. lite trist men skönt att vakna utvilad och hyffsat tidigt.

Är du blyg?
alltså, nej. fast jo. på jobbet = noll blyg men tex en middag med nån annans vänner = lite blyg innan jag blir full.

Sysslar du med någon idrott:
asså, nej. jag rider ju men inte sportsligt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej. jag gjorde nog det förut men, nej. attraktion, självklart. kärlek, nej.

Är du bortskämd?
det beror på vem man jämför med. jag skulle alltid kunna få ekonomisk och annan hjälp av mina föräldrar. jag får ibland pengar till kläder eller mat. skulle alltid få bo hemma igen om nånting sket sig. men bortskämd är jag nog inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar