söndag 11 november 2012

no shit sherlock.

jag har sen jag var liten (kanske seriöst 4?) blivit uppfostrad med att sherlock holmes är den bästa detektiven there is. när jag var 12, efter att ha tröttnat(iofs aldrig tröttnat, snarare törstat efter mer) på blyton, lewis, adams, tolkien (JA jag läste tolkien när jag var 12, deal wif it), christie så började jag läsa conan doyles verk och blev liksom fast.
såhär mer än 10 år senare kan jag inte annat är ÄLSKA bbc för att de gjorde det, de nya sherlockserierna. som sherlocknörd så är det det bästa och finaste jag sett. och castingen, alltså. kan ej hantera. det är helt fantastiskt genialt.
vet inte ens om jag varken ska börja eller sluta för båda benedict och martin är liksom, för bra för att vara sant. grät seriöst när jag såg a study in pink för det var så smart och BRA!!!!! aw watson <3<3

221 b baker street. lille gåshuden. tänk vad man kånkat resväskor upp och ner där bara för att säga hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar