onsdag 21 november 2012

ÅH, min bästis ringde från malmö! hon var ute och promenerade med handsfree. så himla proffsigt och proffsigt.
vi pratade om budapest, bufféer och c-uppsats och det kändes som en frisk fläkt i min ensamma halsontsmisär.

innan idag hade vi gästföreläsare från ikea. stört intressant föreläsning och jag är verkligen inponerad över deras sätt att göra business men kan ändå inte ta allt på allvar. tex att de är stolta över att ha ökat sin användning av fsc - trä med ett par procent och ligger nu på 25 nånting. tycker de borde ha råd att ligga högre.

ska knapra i mig ett par värktabletter, se ink master och sen sova.
natten innan drömde jag att jag och kalle var på djurgårdsmatch. en spelare hette smör. sen åt vi glass till middag. jäkla trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar