torsdag 29 november 2012

1. Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?

lycklig och glad?!?? snarare psykiskt nedbruten och vill bara grina. i början av hösten är det alltid lite mysigt och man tänker att man ska tända massa ljus och ba mysa ihjäl sa men det blir aldrig så utan allt blir bara mörkt.

2. Vad är ditt mest använda plagg i höst?
nå byxer och skjorta.

3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

typ exakt samma som nu? gnällde, hade mycket att göra i skolan, längtade till jul.

4. Vad gör du om dagarna egentligen?
haha, ja vafan gör jag egentligen?! ibland är jag i skolan, ibland på jobbet, ibland hemma. väntar på bättre dagar? haha.

5. Vad ska du ha för frisyr?
långt och brökigt.

6. Vad lyssnar du på för musik?
för tillfället mycket pönk. behöver attityd. sham 69, business, adicts, gbh osv.

7. Vad läser du?
kämpar på med eld av mats strandberg och sara b elfgren. kämpar för att jag somnar jämt när jag tänkt att jag ska läsa. inte pga boken för den är fantastisk!!

8. Senast tre inkomna sms?
'good to know :)'
'jag tittar på masterchef. vernissagen gick bra. sålde 5 tavlor och fick ett erbjudande att ställa ut i gbg. kommer du till stockholm något eller måste man vänta ett halvår till du kommer hit?'
'äh lungt! shame on u som missade det superbasiga avslutet. puss'

9. Vad var bäst med sommaren?
seriöst ALLT!!!!

10. Vad var sämst med sommaren?
kan inte komma på nånting, eller typ bromsar och annat otyg. och stressen över att vara ute och njuta av tex sol när den väl är framme.

11. Senast köpta plagg?
en fred perry - klänning på tradera.

12. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
kommer seriöst aldrig ge er ett skönhetstips. fyfan. njut av livet!!!

13. Hur ser du på framtiden?
jag ser fan ljust på framtiden. om 6 månader är jag färdigutbildad. det känns häftigt.

tackar niotillfäm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar