lördag 1 december 2012

gårdagskvällen blev inte som planerat.
hade tänkt sitta hemma och titta på på spåret i min ensamhet, lägga mig tidigt osv. för jag ska jobba idag.
men det där med att sitta ensam en fredagskväll är inte alltid så himla kul så jag drog över till helena och tog ett par öl. skulle gå hem efter det men klockan var så lite när de skulle dra vidare så jag följde med på fest på öster. ingen höjdarfest så jag drog vidare till hannah som lockade med absinth och vardagsrumsrökning. sedan till goya (?!?!?!?) och en liten tur till rawknrawl och 01:50 - bussen hem.
verkligen stabilt med tanke på att jag börjat jobba om en timme och har sovit 4. mums på livet.

något senare
men aw, blir lite lättare att kravla sig till jobbet när man får sms från kollegorna att de läääängtar efter mig ^-^ (kan dock innebära att det är skitmycket folk också.. men äh!)

00:00
är det nu man får önska sig något? isåfall önskar jag att jag slapp mig själv ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar