onsdag 5 december 2012

åh gud.
imorgon ska jag ut och flyga. kan typ ej ta in detta faktum. ångest!!!! försöker tänka postivit och att det bara är ett par timmar av mitt liv och att jag gjort det hundra gånger innan osv. önskar någon kunde söva ner mig totalt och väcka mig när vi är framme i wien. MEN eftersom jag vill vara en resande person så måste jag ju nån gång och jag hoppas verkligen att det kommer vara som det mesta annat på min panikresa, skitjobbigt innan men när jag väl är i situationen ba men hallå det här var ju inte så farligt? och att jag kommer hem som världens starkaste tjej!
är så fantastiskt tacksam över att min kille flyger från oslo för att jag inte ska behöva flyga själv. fina, fina.
DOCK kan jag för tillfället fokusera bort från att jag kommer vara instängd i en metallåda på flera tusen meters höjd på grund av den här jäkla snön som aldrig vill ge sig och som påverkar flygtrafiken. och ett litet tecken på att jag faktiskt visst kommer palla att flyga är väl att jag känner mig sjukt orolig för att vi inte kommer komma iväg till wien. jag vill verkligen!! sluta snöa NÖ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar