lördag 1 september 2012

kan inte sova för jag är så stressad. buuu.
lilla stresshjärtat som vägrar lyssna på att jag faktiskt hinner baka 2 pajer och duka 1 bord på 6 timmar. (ja, jag vet.)
blir även ledsen över att det typ aldrig är lagom på jobbet. det är alltid för mycket att göra och för lite personal och jag lyckas ofta åka på typ 8 dagar i rad eller som idag, sluta 23 igår och börja 08 idag, osv. och så är det kö HELA tiden. och problemet är att kunderna alltid blir lidande pga nån alltid måste göra massa annat för att hinna med allt som ska göras. och vi blir också lidande pga vi måste hinna med en massa saker som vi egentligen inte hinner med.
men allt detta är inte alls lika stressande som att jag har ett par pajer att baka när jag kommer hem. åååååååååh, chilla.

ikväll ska jag iallafall äta KRÄFTÖR!!! älskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar