söndag 2 september 2012

HEJ FULLA TJEJ.

jag kan bli lite gråtfärdig ibland över hur fina vänner jag har.
över hur mycket jag älskar martin som jag kände när jag var 2 - 3 och som jag skulle vara rädd om. det är jag fortfarande. över helena som förstår mig så IN I och överallt och som är finast på jorden. och så vidare.
behöver kanske inte säga att jag haft en jäääkla fin kväll. först kräfta, snaps och gullisar. sen bro crew. sen dansa som aldrig förr på söderhielmska. sen hem till anders och dricka hemmagjort ipa. och nu äta lite överbliven västerbottenpaj och ba, ja. gillart. saknar bara kalle så vore allt perfekt.

längtar redan till imorn då jag och helena ska mötas vid pizzahouse och köpa div bakfyllemat och hem och glo på wrong turn 2, 3, 4. så jävla bra.

PUSS PÅ ER!

(24 likes, jag ba like)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar