torsdag 27 september 2012

fick sms från pappa imorse när jag satt på föreläsning. 'åker på hästauktion. jennie följer också med. lägg ut hö i hagen. hemma vid 18.' och alltså, blev så JÄVLA ledsen. 1. pga nikotinbrist = väldigt skör. 2. sagt åt honom att jag vill med om han ska åka. 3. kändes bara så himla, jaja åk och roa er ni jag tar hand om era hästar.
är fortfarande så jävla arg. inser att det är löjligt men ändå.

försöker sluta sura och peppa på roliga saker. tex att jag igår fick besked om att jag fick godkänt på min b - uppsats. en (stor) sak ur världen, tack mig själv. sitter nu och färdigställer en annan sak jag ligger efter med och efter den är jag i fas, halelujah!!
även väldigt glad över resan till wien. förbereder mig mentalt för flygningen men känner ändå att det kommer gå bra. har både medicin och kalle med mig, så. och efter det kommer jag antagligen inte ha några problem med att flyga (eftersom allt annat funkat så) så då ba london budapest krakow new york hello! wien verkar även vara en jäkla fin stad.
och lii fyller år och ska firas i helgen. ska bli kul med fest och gott med tårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar