lördag 15 september 2012

låt nu ansvarsbiten vila på mina små näpna axlar.

skulle druckit vin med lii ikväll men asså, nä. orkar ej.
skulle ta en nap men gissar att bruden ovanför varit på ikea pga det borras och hamras like crazy.
MEN har haft en rolig dag på jöbbe med maxattack och har ett antal bra filmer på datorn. + ska ju ändå upp tidigt imorn så det kanske är det bästa ändå.
fan, 25 alltså. när jag var 22 hade jag ba ÄH skit samma, supit mig redlös och ändå varit pigg och pepp på fotboll imorn. nu ba nä stannar hemma i soffan.

19:00
alltså tar tillbaka det där!! det har inte med att jag är 25 att göra.
och film?! svt visar finaste klungans föreställning se oss flyga över scenen i fruktansvärda hastigheter. svt2 20:00. sett den 3 gånger redan. lyckan!!!!! och ångesten. hoppas ni ser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar