onsdag 19 september 2012

11 frågor.

1. Dina tre bästa låtar.
så svårt?! för tillfället (för att underlätta): wolf med first aid kit, dominion med sisters of mercy och 212 med azelia banks.

2. Om du bara fick handla i en butik i resten av ditt liv, vilken skulle det bli?
ICA MAXI!!!

3. Vad äter du helst till frukost?
dricker helst bara kaffe om inte nån bjuder på frukost alt bor på hotell.

4. Vilket klädesplagg känner du dig fin i?
vissa klänningar, helst kombinerat med finare skor.

5. Favoritmaträtt?
tacos, julbord, kräftor.

6. Vilket är ditt bästa respektive sämsta klädköp?
bäst: prickig klänning från love label. sämst: typ allt man köper för att man 'ska gå ner ett par kilo' men aldrig gör det.

7. Katt eller hund? Motivera.
är faktiskt inget fan av nåt av det även om många nog tror att jag älskar katter. och jag skulle nog välja katt också för hela konceptet hund är inte min grej (attentionwhores, vill vara till lags och nära hela tiden osv). men de kan vara väldigt fina.

8. Vad vill du jobba med?
jag vill jobba med personalfrågor på någon större myndihet, kanske även inom försvaret eller polisen. kan även tänka mig att jobba på fackförbund.

9. Fem bloggar som du läser minst en gång i veckan.
karins konstgrepp, cinderalley, mirijam geyerhofer, parisa amiris och tommie x.

10. Vad vill du göra i ditt liv? Fantasier är okej.
jag vill framförallt vara lycklig och se mina vänner vara lyckliga. vill verkligen roadtripa usa (NÄHE?!?!?), tjäna mer än 40000 i månaden, gifta mig, se vilda bergsgorillor, få reda på om det verkligen finns liv i rymden eller om gud finns, få uppleva lite av min eskapism irl, skriva en jävligt bra bok, klappa en levande dino OSV.

11. Har du en bästa vän?
jag är lyckligt lottad och har flera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar