lördag 7 april 2012


ny tisha!

serious game mode.

*dricker*

lite senare.

epic moment från igår:
när alla tre höjer glasen i nån sorts dramatisk gest och eva ba: vi höjer bägarna!
herregud. bra kväll. fortsätter ikväll med konungens återkomst. dock utan drinking game.

nu ska jag duscha och åka till morfar och äta påskmaaaaat. funderar på att åka till mormors grav med en av påskkycklingarna jag köpte igår. ag gillar påsken, har seriöst bara bra påskminnen. antingen har vi varit i fjällen eller så har vi varit hos mormor&morfar. och mormor hade alltid nån jäkla kycklinghätta på sig och såg så sjukt rolig ut. mormor <3.

jaja, duscha vare!

17:43
mormor fick en påskkyckling med huckle. det blev bra.

nu, lista!!

Det gör mig glad: att hänga med mina bästisar 2 kvällar i rad och seriöst skratta ihjäl sig hela tiden. yay!

Det gör mig ledsen: att varken hanna eller eva bor här så man kan göra planerad och oplanerade saker oftare.

När jag inte jobbar brukar jag: gå i skolan eller sitta i soffan och glo på tv.

Ett fint minne som jag har är: den gången vi var i orsa med kreugers över påsk och vi lekte charader varje kväll och pappa och min morbror gjorde bara charader om svullo som fes och bajsade och tyckte att det var ungerfär så roligt man kan ha i livet. vi andra tyckte kanske inte det.

Jag blir riktigt arg av: oacceptans och respektlöshet.

Vanligaste missuppfattningen om mig är: att jag är vegetarian. att jag har tatueringar. vet inte riktigt. brukar bli paff när folk i skolan tycker att jag är så himla smart för jag känner mig inte alltid så smart även om jag innerst inne vet det. så det är väl ingen missuppfattning kanske.

Det är den bästa resan jag varit på: svårt. london 05 med anna och hanna, fast vi inte gjorde så mycket. skottland, israel.

En bra restaurang i Stockholm är: BAMBOO PALACE!!!!!! kungsgatan. fet buffe.

Jag njuter som mest av: att ligga i kalles säng med honom bredvid och bara vara i stort sett. saknar varje dag.

Detta hör jag precis i skrivande stund: 'att jag är misslyckad' från tv, lyxfällan is on...............

Om jag fick ändra en grej med mig själv vore det: hanapee, som jag snodde detta av, svarade att hon skulle ta bort sin ångest men samtidigt inte. och lite så känner jag väl också. hade jag inte haft den hade jag inte varit den jag är idag och jag hade missat att lära känna vissa delar av mig själv som jag är glad över att ha lärt känna. men jag skulle vilja ta bort rädslan och katastroftankarna. sen skulle jag vilja ha fastare bröst och plattare mage, såklart!

Det allra bästa med mig är: att jag seriöst är en väldigt positiv människa. jag är även väldigt öppen och dömmer inte människor alltför lätt.

Det ser jag fram emot: om en timme ska jag hämta eva i andersberg och åka och köpa pizza och hyra film och sen ska vi hänga här med anna och hanna och det kommer bli så himla NaJZzZz!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar