fredag 13 april 2012

en jäkla bra grej med att jobba är att det oftast innebär kollegor. och jag har såna fantastiska kollegor på mitt jobb!! det är ju lite huvudsaken också när man egentligen har ett skitjobb pga tex få stå ut med att bli skälld på av sthlmare som får 'en för kall' korv men inte vill ha en ny utan mest bara vill skälla lite och sthlmare som vill byta kod på sitt kort och blir jättearga när man säger att det inte går om de inte har sin gamla eftersom de egentligen likagärna hade kunnat hittat kortet på gatan då. eller sthlmare som behandlar en som att man är en lägre stående människa eftersom man ska 'serva' dem. osv. när man får ta sånt är det skönt att jobba med roliga och trevliga människor.
btw när jag träffar alla dessa överjävliga sthlmare vill jag verkligen inte flytta dit igen.

positivt:
- vann precis ett par nike tennis classics för 29kr på tradera. har letat ÖVERALLT efter ett par eftersom jag alltid brukar ha dem som sommarskor men ej hittat. så ba, använda typ en gång, precis sån modell jag ville ha. catching!
- kl 20 ikväll droppar 8 undersköna ladies in här för TJEJFEST!!! fantastiskt.

19:24
ok jag var lite hård mot hela gruppen sthlmare. blir bara less. och förundrad hur vissa som råkar komma från en den staden med omkrets är så mycket otrevligare än folk från tex göteborg eller umeå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar