söndag 22 april 2012

jag är så himla trött på att jag envisas med att välja saker som gör mig ledsen hela tiden istället för att välja saker som gör mig glad.
jag gör ju allt så mycket svårare för mig själv liksom.
skärpning.

<B>14:55</B>
inte lika deppig stämning längre!
har pratat med både kalle och evis och ätit macka med mycket smör på.

<B>18:07</B>
ikväll går shutter island på tv.
en av mina bästa filmer, fast jag bara sett den ett par gånger och är inte så sugen att se den igen för fyfan vilken ångest. men fan vad bra den är. kommer ihåg när jag och kapten kaj såg den på medis, sån jävla.. upplevelse.

kommande veckan blir en aning, ansträngande. mycket skola och sen jobb. avslutar dock på topp med en tur till stockholm.
nu är jag hungrig igen. ska äta pasta. med salt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar