onsdag 11 april 2012

jag skulle fokusera på skolan den här veckan eftersom jag bara hade 2 jobbpass inbokade men det blev lite tvärtom. jag måste bli bättre på att säga nej. och så måste jag bli bättre på att få saker gjorda istället för att bara stressa upp mig över att jag aldrig gör det jag borde. tex bara ta tag i städningen istället för att sitta och ba JAG MÅSTE STÄDA!!!!!!

för övrigt så JÄVLA ARG på alla arbetsfordon som väckt mig inatt och imorse. tänkte inatt när jag la mig att jag ÄNTLIGEN skulle kunna sova så länge jag ville. men nja. vid 05 kom nån jävla vägskrap förbi, lär ha väckt hela brynäs. vid 07 började de fylla igen nåt hål på gatan utanför. 2 traktorer som inte kunde stå still. höll på i nån timme så jag blev för arg för att kunna ligga kvar.
måste försöka sova lite innan jobbet sen för jag är i reta mig bara lite, lite och jag börjar grina - stadiet.

och btw!!!!!! asså SÅ jävla dryg kille som jobbar för ett bärgningsföretag som kommer in på jobbet och bara är dryg. och jag hatar att jag typ thihi vad rolig du är istället för att bara ?!?!?!?!?!?!? *ignore* synd att man inte var född till bitch.

KLAG! nu ska jag diska och sen städa. HUH!

14:17
NU ÄR JAG GLAD IGEN!
tittade på arrested development och sov en timme.
aaah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar