onsdag 4 april 2012

ÄNTLIGEN sett game of thrones, och hallelujah!!! fantastiskt.
gött att ha en riktigt bra serie att följa igen.
made in chelsea började i måndags också, yay!
annars följer jag once upon a time som jag tycker blir bättre och bättre för varje avsnitt men det är ju inte direkt jättebra. desperate housewives är inne på sista säsongen och konstigare och töntigare än ever men måste ändå se. annars är det dåligt med serier atm (följer the office us och modern family också, men.. ja). längtar så sjukt mycket tills true blood börjar!!!

min bästa, nu pågående, serie.
den här scenen säger liksom allt om hur jävla brilljant den serien är.

btw, läs böckerna. de är kul och sookie är cool.

01:07
det pågår nån sorts diskussion på gwu om game of thrones och huruvida det är porr och att det inte finns några coola kvinnor. jag ba!?!??!! arya stark? catelyn stark? min favo, daenerys. starka ledaregenskaper och har drakar och grejer.
tycker snarare att de coola männen är underrepresenterade pga gillar typ endast jon snow, dvärgen och han lillkillen som är förlamad i benen. och vargarna.
vad vill jag komma fram till? orka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar