onsdag 6 mars 2013

ropade 'älskar dig!' över terminal 5's avgångsparkering, satte mig i bilen och körde hemmåt igen. panikgrinade ett tag eftersom vi inte kommer ses på 7 veckor och han är den personen jag vill vara med 24/7 och sen grinade jag lite till för jag fick ett fint sms och blev så glad. sen sket jag i att grina, satte på 90's på högsta och cruisade e4:an hem.
just nu är dock tomheten så fruktansvärt överhängande. åååååh.
är så jävla less på att säga hejdå hela tiden. önskar att framtiden innehåller mindre sånt.

men MEN. nu är det hårdkörning i skolan och med mig själv. jag har en pakt att jag ska gå ner minst 5 kg tills jag hämtar honom på arlanda igen den 24 april. och så ska jag ju hinna med att umgås med mina vänner och jobba också! 7 veckor kommer gå fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar