söndag 10 mars 2013

ok, tecken för att jag ABSOLUT fastnat för en tvserie; är ensam, lite ledsen, behöver nåt att känna mig trygg med: sätter på.
vad detta för tillfället är, är (ok, erkänner't) supernatural.
och jag har lärt mig att gilla winchesterbröderna. de har växt på mig. sam är ju så himla gulli men dean, alltså dean. så. jävla. rolig.
nej, ingen av dem är snygga (believe u me) men gawd, i love them!


(och soundtracket såklart, som är som taget ur min egen skivsamling. ääääääääääälskar. och spelat i en svart impala, SNÄLLA <3<3<3<3)
börjar på säsong tre NU, boyah.

måste även dela med mig av en sjukt konstig sak.
jag är på riktigt väldigt duktig på att släcka lampor och dra ur sladdar när jag går hemifrån. ALLTID. det har tillochmed blivit lite av en tvångstanke. dvs jag drar ALLA sladdar, SLÄCKER alla lyser innan jag går hemifrån.
den här veckan har jag däremot kommit hem TRE gånger, och hallampan (som jag dessutom typ ALDRIG har tänd) lyser. det är väldigt läskigt samtidigt som jag känt båda gångerna att det är mormor som tänt för att jag inte ska vara lika rädd när jag kommer hem. jag har verkligen känt den känslan i kroppen. lilla mormor, tack. jag har varit väldigt rädd och ledsen där här veckan. jag har behövt nån som tar hand om mig. tack igen. (ok läser detta igen men kan ej finna en förklaring och därför blir det denna. pallar EJ att det spökar hos mig, OK?!?!)

nu blir det väl supernatural tills jag somnar.
och kom ihåg alla, GO AUSTRALIA!! (cribban, HEATHAN!!!!!!!!!!!!!, crowe ooooooooooooooosv. (som från början kom från brittiska fångar iofs, GLÖM EJ!!!!(dvs GO ESSEX?!??! ALLTID!!!) (börjat spara (ja jag ska dit, min bästa kusin bor där ffs. måste lära mig surfa. måste se blåvalen i SIDNI HABA osv (mer om denna resa senare. SIDNI HABA!))))
mvh full. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar