onsdag 20 mars 2013

4. DET HÄR STÖR MIG.

åååååååhhhh jag är ganska bra på att störa mig på saker och även om det går i perioder så stör jag mig nog mer än jag borde.
jag stör mig väldigt mycket på killar som tror de vet bättre än andra.
stör mig ganska mycket på killar i allmänhet faktiskt.
stör mig på människor på jobbet som tror att man är mindre vetande och mindre värd pga man jobbar med service. och människor som pratar i telefon när de ska betala. eller folk som inte ens säger hej utan ba *står i kassan* *ignorerar mitt hej* 'jag ska ha ett paket röda marlboro'. eller folk som stått i kö i 10 min och fortfarande inte vet vad de ska ha när de kommer till kassan. eller kommer på då att de kanske har ett par mynt längst ner i väskan som de absolut vill bli av med. eller som klagar på att det är 'den skitigaste toan de varit på' när man har kö och inte har tid att gå till toan men måste pga den inte får vara skitig, kommer dit och det ligger en liten, liten bit papper på golvet. eller folk som sätter sig i en bil och som inte fylla olja/luft/tanka. och en massa, massa andra saker ang jobbet.
stör mig på folk som har åsikter om saker de inte borde ha åsikter om.
stör mig på mina grannar.
stör mig på värdelösa statusar på fb och på de som lägger ut bäbisbilder (förlåt, förstår att ni vill visa upp era barn..).
stör mig skitmycket på romantiska komedier.
typ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar