torsdag 21 mars 2013

idag är det 6 år sen jag frågade chans på kalle och han sa ja.
i 6 år har mitt hjärta klappat för den karln. häftigt.
hade ju helst myst ihjäl mig med honom ikväll MEN han sitter ju i djungeln på koh pangang så det är lite svårt.
istället tänkte jag shoppa vårkläder och vårskor fast snön vräker (verkligen VRÄKER) ner, och glo på nån bra film. bra plan.

för övrigt så diskuterade jag och några i klassen friskolor idag. här i gävle är det tydligen helt omöjligt att ha sina barn på kommunal skola och fler och fler friskolor dyker upp. det gör så ont i mitt lilla vänsterhjärta. tyvärr förstår jag att man som förälder vill att ens barn ska gå i en bra skola och friskolorna är bättre, lugnare, ger barnen mer utrymme osv och har mindre klasser. men förstår inte hur man inte kan se problemen som tyvärr bara blir större och större.

och jag får tillbaka på skatten!

21:08
det bara snöar och snöar. är så sur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar