lördag 16 mars 2013

HEJ!
2 bra grejer:
x bärgarlasse har köpt oasen och ska laga den, dvs den behöver inte skrotas!!!! det glädjer mitt lilla hjärta.
x ikväll ska jag har 80-talsfest, SO ORIGINAL! men det är ju det bästa årtiondet så varför inte. sitter och bygger spellista nu, vilket är det lättaste ever? typ endast bra musik? och surgubbarna i metallica har ju äntligen anslutit sig till spotify = HEAVEN!!!!!!!!! motorbreath släpptes 83, crazy. såhär såg de ut då:


16:48
malena ernman (som för er info är skitkul, och feminist) twittrar 'Walking down Mariahilfer Straße in the Vienna sun.' och jag får en liten klump i magen över att inte jag också gör det! älskar wien!!!

18:39
angående konstiga saker som händer på mitt jobb så var de nyss tvugna att nödslakta en häst på parkeringen utanför. tur att jag inte var där.
istället sitter jag och sippar på en spritzer i min 80s-hiphopoutfit och lyssnar på house of pain. yeah. snart kommer limpan och sen de andra. KUL.

för övrigt ej ok att en fin, svart impala kostar över hundra tusen .((( man ba, lägenhet eller bil? mitt hjärta säger bil. jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar