tisdag 19 mars 2013

1. LITE OM MIG SJÄLV.


jag gillar tv. känns lite hjärndött men det är mer ett intresse än tidsfördriv och jag tycker att jag lär mig saker, vidgar min fantasi och mina drömmar och ja, tv är så mycket mer än tv.
jag fyller snart 26 och det känns väldigt konstigt. jag tänker ibland att jag inte utnyttjat min tid men det har jag visst. jag har väldigt mycket livs - och dödsångest. jag önskar nästan varje dag att jag var någon annanstanns, oftast i london. tror absolut på att man visst kan dra nånstanns ifrån och må bättre av att vara där man trivs bättre cuz i've done it. två gånger.
är snart klar med min akademiska utbildning. jag hoppas att jag kommer tjäna mycket pengar.
jag är född i gävle av en arbetarpappa och en akademikermamma. uppvuxen på landet. runait. flyttade till london efter gymnasiet och sen till stockholm där jag blev kvar tills jag blev sjuk och inte orkade med storstan. nu vill jag jättegärna tillbaka. fast sen vill jag jättegärna ha ett hus vid siljan.
jag har fina vänner och en fin kille som är de bästa personerna i mitt liv.
jag är feminist.
jag älskar djur. främst vilda djur som får vara där de hör hemma. men också hästar.
även om jag är en fullblodig anglofil älskar jag också sverige väldigt mycket. tycker om att åka tåg. och bil. tycker om att resa, att se nya saker men också att få komma tillbaka till ställen jag gillar. drömmer just nu om roadtrip genom uk med kalle.
tycker om att handla. bäst mår jag av att köpa film eller böcker.
just nu består mitt liv mest av skola och jobb och jag längtar till juni då jag tar examen. TJO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar