tisdag 27 mars 2012

skönt med att vara hemma igen: brygga en kopp kaffe och göra bloggrundan i lugn och ro.
får dock sån jävla klädpanik.
är i ett sjukt jobbigt klädläge för tillfället. när jag tittar i garderoben har jag i seriöst 3 av 5 fall INGENTING att ta på mig. eller alltså, ingenting som matchar med det ena och det andra osv. och samtidigt tycker jag inte att jag hittar nånting som är snyggt i div affärer. inte snyggt på mig ska tilläggas. svårt eftersom jag inte riktigt vet om jag kan lita på mig själv i det läget. men samtidigt vill jag ju inte lägga pix på fula kläder? hm..!!

nu kör 2 stört jobbiga veckor igång. jobba och skriva tenta denna veckan. ledig söndag.
nästa vecka är har jag en dag ledigt och kör dessutom skola hela dagarna måntisons för att sen åka till jobbet och jobba till 24. jag ska inte klaga. mår bra av att vara sysselsatt. men efter 2 år som slapp student känns det lite kämpigt. längtar efter lön!

19:26
kör på med tentan.
det är lagom peppande att läsa tabeller om varför vi dör och varför osv. framför allt när man kan pricka av typ, rökning, bristande fysisk aktivitet, hyffsat dålig kost, hög alkoholkonsumtion. dessutom stressar jag alldeles för mycket. och har psykisk ohälsa! good luck frida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar