fredag 2 mars 2012

känslan av sol och plusgrader, promenera längs norra strandgatan med gotye i öronen, fredag, ett mer än godkänt tentaresultat på sociologin och en känsla av att allt kommer liksom bli bra. en jävla bra känsla.

15:05
Nämn något som gjorde dig glad igår: glad och glad men tyckte det var roligt när carolina frågade om det var jag som varit och slagit ner 3 tjejer på interpool i onsdags.

Vad gjorde du kl 08 i morse? sminkade mig?

Vad gjorde du för 15 min sedan? torkade av spisen.

Det sista du sa högt? puss och hej, eller nåt liknande när jag sa hejdå till helena i telefonen.

Det senaste någon sa till dig: nånting liknande också.

Vad har du druckit idag? brunkaffe, vatten, sodawater.

Vad var det senaste du åt? kebab!!!

Vad var det senaste du köpte? köpte ett foto i en fotoautomat.

Vad är det för färg på din ytterdörr? sliten furu?

Vad är det för väder hos dig nu? sånt fantastiskt soligt och varmt väder!

Godaste glassmaken? jag älskar glass. jag äter det helst jämt och istället för typ allt. godaste smaken är rätt svårt men strawberry cheesecake och cookie dough är ju fantastiska båda två. och mint. och helt vanlig, fast lite lyxigare, vanilj.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? typ ja.

Sover du tungt? vet inte.

Drömmer du mardrömmar? har inte gjort det på ett tag, skönt!

Trivs du med ditt jobb? jag har inget jobb .( hojta om du har nåt åt mig!

Favoritklädsel? svart!

Favoritlåt just nu?

älskarälskarälskar!!!!

Vad ser du om du tittar till höger? andra delen av soffan, bokhyllan och igenom den sängen och en vägg.

Vad gör dig glad just nu? solen, gotye, tentaresultatet, att jag ska ha kul ikväll och även imorgon!

Vad ska du göra härnäst? ta en tupplur tror jag.

Höger el vänsterhänt? både och.

Humör just nu? jag är glad.

Favoritgodis? gelé. folk brukar bli sura på mig när jag köper godis för jag gillar varken choklad eller lakrits.

Kläder just nu? svarta tights, grårutig flanell

Sommarplaner? jobba mycket och försöka få tid att åka till oslo, malmö, göteborg kanske också typ paris.

Hur många kuddar sover du med? 3

Morgon eller nattmänniska? sån störd morgonmänniska alltså. men det gillar jag.

Vad är viktigast för dig? svår fråga men egentligen att klara skolan? självklart också mina vänner, karl, mamma&pappa, att jobba med mig själv så även typ 'ha så roligt som möjligt' kommer vara det viktigaste om ett tag. (gu va deppigt det där lät men vafan)

Är du kittlig? som fan.

Snarkar du? ibland.

Stjärntecken? oxe!!

Äckligaste insekten? fästingar. konstiga jävla grejer som brukar finnas i insäktssvären.

Stökigt el välstädat? välstädat!

Vad längtar du mest efter just nu? mest just nu? att klockan ca 17 imorgon knäcka en bärs och sen gå över till ranta.


23:48
det här med fest har fått en helt ny dimension. fjortiskillen ovanför har nån sorts tvspelsfest där det tydligen är essential att skrika som när sverige gör mål i en viktig match i fotbollsvm och samtidigt hoppa i golvet varannan minut. de har hållt på sen 17 så känner att jag får vara en gnällkärring över det.
jag stoppar i öronpropparna och läser sagan om ringen. tycker dock att den är så himla läskig. det har jag inte tyckt sen jag var typ 5 och såg den animerade från 78. igår fick jag sluta läsa när gandalf berättade för frodo om gollum. fyfan vad jag hatar gollum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar