torsdag 15 mars 2012

det suger ju lite att jag egentligen skulle sitta på transfer in till london atm. och att den nya resan blev typ 3000:- dyrare med konsertbiljetter och så. men i och med den nya får jag hänga ut i både edinburgh och glasgow, åka tåg i skottland + dansa med skrillan.
dessutom är det en del grejer som ska göras i skolan. ska plugga hela helgen. får se om jag har tid att fira st patrick's. in med en uppgift på söndag hade jag tänkt. på måndag börjar jag jobba (!!! :D) och så får vi hemtentan. ska jobba mån - ons och försöka göra så mycket på tentan som möjligt för på torsdagen åker jag till karln i oslo. där tänker jag inte plugga nånting, bara enjoy myself!! har dock nästan en vecka på mig med tentan när jag kommer hem så jag borde verkligen hinna.
jag älskar att planera!

nu ska jag röja upp här i lägenheten och åka ut till fristaden fimpan och skrivaskriva om hälsofrämjande arbete! heipa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar