måndag 12 mars 2012

OH MY GOD!

så har man score:at jobb då!! är så löjligt pepp!
har dessutom ljuslila nagellack, hängt med lii i solen och ska äta tacos ikväll. BOOM!

19:08
nu får det fan vara nog med hating!
herregud.
läser hanna fridéns inlägg angående bruden som råkade visa en hårig armhåla på bästa sändningstid i lördags och blir helt jävla mållös. orkar inte ens fortsätta men blir jävligt rädd och ledsen över att folk kan bli så arga över lite armhålehår.
sen har vi tex hanna w i bb som de i huset totalt mobbat och varit så jävla elaka mot. visst, hon har varit dryg. och om jag delade hus med henne hade jag nog varit mindre tollerant än jag känner mig nu. men det var som att, ok. hon är dum i huvet. då kan vi göra exakt vad vi vill mot henne. och de har varit för jävla vidriga.
sen tycker jag att det är jävligt irriterande att folk ska tycka så mycket om allt hela tiden. gillar jag buffy så gör jag det. om ni inte fattar hur jag kan göra det, fråga varför så kan jag förklara. eller så säger jag bara att jag tycker det är jävligt kul och så får ni vara nöjda med det! huruvida jag gillar buffy eller inte bestämmer inte hur jag är som person. det gör mig varken till en bättre eller sämre människa (dock kanske lite bättre eftersom det är en smart och rolig serie med kvinnliga huvudroller som slipper vara bara snygga utan får ha en personlighet också!).
less!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar