tisdag 13 mars 2012

DUDE, så jävla trött.
det var längesen jag ställde klockan på 06. buhu.
länge sen jag hade så mycket planerat under en dag också.
- skola.
- psyko.
- hämta mitt nya körkort som kommer se mer jailbait ut än förra. fail.
- åka till nya jobbet och skriva på lite papper osv.
ingenting egentligen. välkommen till livet, frida.

15:20
vilken jävla dag!
känner mig så glad.
nästa gång jag träffar min psykolog blir det avslutning, känns helt sjukt. för ett år sen kunde jag inte gå upp för trappor, över broar eller köra bil. trodde aldrig att jag skulle bli frisk. att inte känna nån tillit till sin egen förmåga att göra i stort sett nånting, det är jävligt läskigt. men nu ba, jo men det funkar. vissa grejer är fortfarande läskiga men börjar lita mer och mer på mig själv.
och peppen på livet kommer sakta men säkert tillbaka. det är fan det bästa.

nu ska jag embrace:a denna dagen ännu mer genom att ta ett varv runt stan i solen med fin - skrillan i öronen.

stört bra låt!!! (och stört fint move 2:26.)
all heder åt skrillex men tycker det är lite sorligt att han gått ifrån all emosång osv. kanske för att lite konstiga kombos är en av mina musikfavogrejer (en av mina andra favoriter spelar scottish folk/techno tex!) men också för att han har en bra röst och skriver bra texter. ska försöka övertala honom om detta i april då både han och jag kommer vara på skottlandsturné. YES, skiter i london på torsdag och kör skottland i mitten av april. helt enkelt. (det här med att ta livet tillbaka u know) BOOM! *gör movet vid 2:26*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar