tisdag 6 december 2011

TODAY:
x gick en promenad för att leta efter gravrösen från bronsåldern. gick i 1½ timme, hittade 0.
x försökt leka med katterna som bara dissat mig.
x ätit fiskpinnar på första gången sen gymnasiet.
x lagat lätt, billig men GOD tomatsoppa till mina kompisar som senare kom hit och åt och snackade skit.
x tittar på inside job på svt, får ångest.

gillar för övrigt att e-types tolkning av lalehs snö från lördagens så mycket bättre ligger etta på itunes - toppen. det är fan på tiden att folk slutar hata.
dessutom trodde jag att man växte ifrån att inte respektera andras åsikter (undantag dumhet. dvs rasism osv.) när man gått ut gymnasiet? men tji får jag VARJE gång jag säger att jag älskar eurodisco och jurassic park.

ska titta klart på den här dokumentären nu.
för övrigt, kan vi inte bara sluta med kapitalismen? skulle vara skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar