lördag 31 december 2011

bye bye 2011.

1. fem händelser som varit bra det här året?
att jag insåg att jag behövde hjälp och fick den hjälpen, johnossi i falun, att flytta från norra kungs till femte tvär, liis 25årsfest och klungan i umeå och gefle.

2. fem händelser som varit sämst det här året?
breivik, alla nätter på norra kungs när jag låg och trodde att jag skulle dö, att plugga företagsekonomi, alla gånger jag bangat saker för jag inte trott att jag klarat av det, att sofia blev sparkad från sandvik.

3. vad har du lärt dig i år?
att allting är möjligt, även om det inte riktigt gått in i mitt huvud än.


4. blev året som du tänkt dig?
jag vet inte vad jag tänkte. jag tror inte det. tänkte nog som alltid vid nyår att 2011 skulle bli ett bra år och det har det inte varit.

5. vilka kläder har du använt mest?
really?!? svarta jeans och svart linne antar jag.

6. vad har du mest lyssnat på för musik?
mycket misfits, mycket brittisk electropunk, lite sköna beats (lol) och KVELERTAK!

7. vad har du tittat på (tv, film etc)?
har upptäckt så mycket bra serier i år! främst parks and recreation tror jag. game of thrones, true blood, made in chelsea, big love, glee, mycket top chef alltså.. MISFITS!! bästa filmen 2011 är nog seriöst tinker tailor soldier spy. 4real.

8. vilka människor har du hängt mest med i år?
lii, sofia och helena antar jag. och klassen.


9. blev någon av dina kompisar föräldrar i år?
JAAA catrin och boris!! iiih.

10. vad var din största framgång 2011?
att kunna åka hiss igen? ,DDD

11. bästa köpet?
prickig klänning x 2

12. vad spenderade du mest pengar på?
mat och sprit.

13. vad önskar du att du gjort mer?
REST, upplevt saker, hälsat på mina bästa vänner i andra städer, kramat kalle, haft roligt.


14. favoritvideo i år

'du tror du är bra med bara en öga!!'

15. vad gjorde du på din födelsedag 2011?
gick i skolan, åt middag med mamma och pappa.

16. hur skulle du beskriva din stil 2011?
lol, ja du.. lite rawkig kanske.

så, då signar jag ut för 2011. här ska städas och piffas och lockas hår och sånt.
2012 blir ett jävla bra år. jag vet det.
PUSS OCH KRAM, ses nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar