söndag 11 december 2011

ÅH, igår!
först hos helena med finaste människorna.
sen till karin. alltså karin. liten men så naggande god! vacker och rolig.
många andra väldigt bra människor också.
vid 01 ville vissa gå ut, jag ba NÄ så jag, helena, linnea, alex, anders, henrik och alicia (ih!) gick hem till mig och drack finsprit och lyssnade på metal.
kommer egentligen inte ihåg så mycket. bara att jag nog hade kul.
fick ett sms från helena nu. 'jag tyckte också det gick bra hos karin. höll ett litet vakande öga på dig och du strålade!' så jävla fint. (och lite roligt? ett vakande öga..) det känns skönt att lämna vissa saker bakom sig.

12:59
SKA TITTA PÅ DAFO!! har 3 avsnitt att se. lycka.
mr franson är med nu också. älskade, älskade klungan. tack för allt ni gjort och gör för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar