söndag 25 december 2011

MÄ, GO JUUUL!!!
hade en förträfflig julafton i fimpan. kan vara den bästa hittills.
fick bland annat höra om pappas första fylla, om när min moster blev dyngrak och somnade på en middag hos hennes mans chef, en massa gravidsnack för min kusin ska ha barn om 6 veckor (pepp!), en del öl och så stört bra julklappar!!
gjorde dock ett misstag i att ge pappa 'bury my heart at wounded knee' för nu kommer han prata i flera veckor om hur jävliga vi vita varit mot indianerna. inte för att jag inte vill höra utan för att jag tycker att det är så jävla sorgligt. AJA!

nu har jag gjort cupcakes och cheesecaken står i ugnen. vid fem kommer hanna, eva och anna och äter upp det. och vid åtta kommer typ resten av mina hemvändarkompisar. däribland en gravid elin (!!!!!!) en rajj enda från oslo. lyckan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar