måndag 12 december 2011

hej.
jag har inte sovit en sekund inatt.
igår vid 22:30 ringde det på min dörr. två gånger. jag låg med ljuset släckt och tittade på parks&rec i hörlurar så fattade inte riktigt första gången. slängde på mig kläder och smög till dörren vid andra ringningen.
en karl, rakat huvud, svarta kläder, inte så värst lång. jag har aldrig sett honom förut. stod och väntade men när jag inte öppnade så gick han.
det finns så många frågetecken kring detta:
1. det måste vara nån som varit här förut pga man måste ha kod, både till grinden och dörren.
2. om det är en granne som var sur för i lördags så borde han väl kommit igår på dagen och varit arg, inte heller kommit i ytterkläder.
3. VEM FAN ringer på hos nån efter 22 en söndagskväll?? ärligt.
om nån vet nåt om det här får ni gärna hojta. känner mig jävligt otrygg.

11:39
huvudverken från helvetet på det, tackar.

14:26
sket i att vara negativ och bokade biljett till london istället.
i mars kommer jag!! <3
ska börja skriva to do - list redan nu. IH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar