torsdag 15 december 2011

sitter och knaprar på lite mandlar som jag unnat mig till eftermiddagsfika.
är så jävla less!
antar att egentligen ingen kan äta typ endast glass, carbonara och pepparkakor utan att bli en tjockis men FAN vad lycklig jag vore om jag bara slapp tänka nån gång. ba fan vad jag ska äta stuvade makaroner ikväll! och bara göra det och slippa tänka på hur jävla tjock jag blir (eller är..) och slippa ha ångest dagen efter för jag har 'syndat'. BLÄ.
asså har inga problem med min kropp men hade jag själv fått välja hade jag ätit wienerbrööön till varje fika och då hade jag vägt 150kg på en månad och det håller ju inte.

nu är pluggpausen slut. kommunikationskanaler i två timmar nu. sen middag. JULSKINKA!!! <3 sen plugg igen. TJOHO!

19:21
PAUS!
googlar possums.
sen jag var liten har jag fått höra att possums är typ de värsta djuren i hela världen, värre än råttor och racoons enligt min mor som som bott ett par år utanför san fran. men alltså, FEL! de är ju kanske världens gulligaste djur!!


det var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar