torsdag 1 maj 2014

jaha, hur har de första dagarna som stockholmare varit då?
helt jäkla awesome kanske?!?!
kom till stan vid 15 i tisdags (tack för skjutsen papi!), mötte upp hanna utanför lägenheten, chillade ett tag, köpte pirra precis utanför porten och kollade på tv resten av kvällen. kajsa kom också förbi. igår åkte jag och hanna till eva och oskar på lappis. promenerade i stora skuggan och hälsade på lamm! jag och hanna sket lite i att det var valborg, förutom att vi drack ett par glas vin. vid 22 ringde kalle som var trött på valborg och så möttes vi upp på gamla stan och åkte hem till svedmyra. alltså den känslan, att ba vi möts om en halvtimma! <3
på måndag börjar jag jobba. innan dess ska jag klänga på kalle så mycket jag kan, ha jurassic park - fylla med hanna och eva och bara njuta av tanken att jag bor på fridhemsplan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar