torsdag 8 maj 2014

imorse vaknade jag hos kalle. han gick till bussen och jag gick till tunnelbanan och det bara sprudlade i lillhjärtat. inte bara för att jag får vakna bredvid karln jag älskar en helt vanlig torsdag, utan för att jag bor i stockholm. det känns så jävulskt bra!!!!!
boendesituationen går väl sådär dock. hade en jättefin lägga som vi skulle skriva kontrakt på men snubben som skulle hyra ut gick upp i rök, igår skulle vi kolla på en annan och rullade in med tuben på stationen vi skulle till och precis då får jag ett sms där det står att den redan blivit uthyrd.
men vi har det ganska bra på fridhemsplan. eller ganska?! det är lite litet men så himla mysigt att bo med hanna. och 20 min till kalle, 20 min till jobbet, utan byten! känns så lyxigt.
imorgon ska jag jobba. inget illa om macken eller de som jobbar där men jag hoppas verkligen att jag får säga upp mig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar