lördag 1 februari 2014

så vad har hänt denna vecka?
well, sen sist så har jag jobbat. och haft både feber och jordens förkylning. så jävla less på att ha jobb där man i stort sett inte kan sjukskriva sig, eller ha en anställningsform (eller snarare ingen anställning alls) där jag inte har råd att sjukskriva mig. i förrgår fick jag även punka på bilen, KUL. fyllde upp däcket när jag slutade och körde ut till fimpan så jag kunde sätta på nytt däck igår. tack pappa som spar på allt.
nu ska jag snora till 15 då jag börjar jobba. tur att man har roligt folk att jobba med iallafall, jag och tove bjussar på mellostämning ikväll!

later
jag sjukskrev mig! har ca aldrig sjukskrivit mig förut och nu ba 2 ggr på en månad? men snorade för mycket och har en hel del feber .(
så imorgon är jag liksom, förpassad till soffan?!? ska se bra tv och äta b&j's! och försöka att inte snyta upp tre toarullar till..
nu ska jag se SHERLOCK!!!!!!! ej vågat se säsong 3 än. lite för pepp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar