fredag 14 februari 2014

happy v-day! äh, jkibmm. fast lite ledsen är jag ju över att inte få vara med kalle, men det är jag ju varje dag ändå. de hade gjort alla hjärtans dag - pyssel på dagis, alltså dör över denna info. så gulli!!!
är även ledsen över att jag nu sett allt chris lilley gjort och jag cravar MER! vilket jävla GENI!! har sällan varit så uppfylld av 'det här är så hysteriskt kul' - känslan.
mina bästa karaktärer:
GRAN!!! hon jobbar på australiens värsta ungdomsfängelse, älskar marsvin och är bara en sån otroligt härlig lady!

pat! så gullig och positiv, har ett ben som är kortare än det andra och har därför blivit expert på att rulla och ska rulla till ayers rock.

daniel! alltså vet inte var jag ska börja. eller sluta.


ja'mie har precis gått på hbo, angry boys för nåt år sen. jonah börjar snart också. annars finns det mesta på u know where..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar