söndag 9 februari 2014

back from huvudstaden.
det har varit ett jävla skitväder men vad gör det när man får vara med karln man älskar?
i fredags hann jag fika med eva & hanna innan jag mötte upp kalle. vi köpte gokorv på hallen och så fyndade jag ett par sneakers på rea på sneakers n' stuff. sen åkte vi hem till svedmyra. mysigt område, fin lägenhet, mycket större rum inkl soffa. win.
på kvällen var vi bjudna till kalles kompis hannes och hans tjej i bredäng. det var sjukt trevligt alltså. högt i tak, som en brukar säga.
igår kollade vi på på spåret (dubrovnik på 8, boom!) och sen gick vi ut och åt på kvällen och därefter bio, heh. såg walter mitty och vi tyckte den var riktigt bra. rätt förutsägbar osv men jäkla mysig och snygg. och jättebra soundtrack!
idag klippte jag kalles hår, sen följde han mig till centralen. så himla deppig resa på den där jäkla bussen hem. :(((

nu väntar en sjuk vecka. ska jobba 49 h och den enda lediga dagen ska jag till sthlm på intervju. meeen, det blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar