söndag 2 februari 2014

det här med att vara sjuk och att faktiskt får ligga på soffan en hel dag och glo på tv är ju guld, minus den lilla detaljen att man är just sjuk. har feber så är helt slut i huvet, har jätteont i ansiktet av oförklarlig anledning och snorar och hostar om vartannat. fan alltså .(
har iallafall sett the lifeguard och kick ass 2. den första skulle kunna varit bra men var bara så himla tråkig. kick ass var skitbra, såklart. antar att det bara blev två filmer? vill se mer av hit girl! därför ska jag se nya carrie nu.. hehe. jag hoppas att den inte är jättedålig.

later
ok att julianne moore är en real beauuuuty men skit i remaken och se orginalcarrie istället. som för övrigt hoppade rätt upp på min top 10 - lista (såg den ju för nån månad sen)?! alltså så jävla bra.
nåt som också är så jävla bra är angry boys! vet att jag såg trailern när det skulle börja och tyckte det verkade så sexistiskt, så letade jag runt på svtplay tidigare idag och hittade det och ba what the hell. och det är ju helt fantastiskt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar