fredag 28 februari 2014

har ju bestämt mig för att avgifta mig själv från socker ett tag eftersom det sen typ jul gått heelt över styr. det går.. bra. för det första så jobbar jag med punschrullar, semlor och wienerbröd under näsan hela dagarna, och idag hade nån glömt en asstor godispåse med BARA gott godis i och mina kollegor hade godisfest men jag tog inte en enda!!! känner mig så duktig, haha.

annat att raportera:
x nya chefen har bestämt att vi inte ska sälja porr längre!! ÄLSKAR!!!
x tycker verkligen att true detective är skitbra såhär efter 6 avsnitt (först var det tråkigt och gubbigt, sen blev jag sur, sen blev det bra).
x kan snart inte bärga mig inför game of thrones! jag hoppas på:
att den här personen lyckas med det hon vill.

att den här tönten dör nån gång, orkar inte mer! märks ju att han ej har samma mamma som de andra stark - avkommorna så att säga..!!

cercei får ju gärna vara med i varje scen pga så jävla ond och bra, och på att ned kommer tillbaka ,______,, och på detta, alltid;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar